Pengurusan / Koleksi Soalan

Sukatan dan Rancangan

        Sukatan, Huraian, Rancangan Pengajaran, Dokumen Standard Prestasi, Rekod Transit PSV

Soalan PSV Kertas 1

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2011 Negeri Perak

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2011 Negeri Terengganu

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2011 Negeri Sembilan

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2010 Negeri Kedah

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2010 Negeri Perlis

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2010 Negeri Pahang

        Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2007 Negeri Pahang

Soalan PSV Kertas 2 (Seni Halus)

        Contoh Soalan Kertas 2 (Seni Halus)

        Soalan PSV Kertas 2 Percubaan SPM 2011 Negeri Perak

        Soalan PSV Kertas 2 Percubaan SPM 2010 Negeri Perlis

        Soalan PSV Kertas 2 Percubaan SPM 2011 Negeri Kedah

Soalan PSV Kertas 2 (Seni Halus) SPM

        2611/2 (Seni Halus) SPM Tahun 2009

        2611/2 (Seni Halus) SPM Tahun 2010

        2611/2 (Seni Halus) SPM Tahun 2011

Soalan SV STPM

        Soalan Percubaan Seni Visual Kertas 1 STPM 2011 Negeri Pahang

        Soalan Percubaan Seni Visual Kertas 1 STPM 2009 Negeri Perlis  skema

        Soalan Percubaan Seni Visual Kertas 2 STPM 2009 Negeri Perlis skema

Bahan-bahan Lain

        Surat Pekelililng Ikhtisas Bil 4/1986 Berkenaan Panitia Matapelajaran

        Carta Aliran Tatacara Jika Berlaku Kecederaan Di Bilik Khas

        Pengurusan Panitia Berkesan

        Pengurusan Panitia dan Sistem Fail

        Studio/Galeri Seni Visual di Sekolah

Peperiksaan

        Format Instrumen Pentaksiran SPM dan Contoh JSU


41 ulasan:

  1. Bagus sekali blog ini...tahniah...teruskan dengan pelbagai info

    BalasPadam
  2. Huukkk....cantek o lukisan lu...

    BalasPadam
  3. mis smk.nambawan 23/04/2011 11:23 PG

    wahhh...bagus juga blog ni untuk menambah pegetahuan guru2 psv...

    BalasPadam
  4. mis nabawan 23/04/2011 11:27 PG

    mari kita sama2 menjayakan program ni yg sangat cantik dan berseni....

    BalasPadam
  5. saya suka blog ini...boleh tambahkan sikit gambar2 bilik psv yang menarik tidak kira bilik seni sekolah rendah atau menengah yang boleh dijadikan contoh untuk panitia psv mewujudkan suasana p&p yang efektif....

    BalasPadam
  6. KP PSV SMK Bandau, Kota Marudu, Sabah...1/02/2012 11:45 PTG

    Terima kasih...banyak info yang berguna (sangat membantu) dalam blog ini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sapa KP PSV disini ya...

      Padam
  7. saya suka sangat-sangat blok nie....sangat-sangat membantu....

    BalasPadam
  8. Kpkw Sabak Bernam nak ucapkan syabas atas usaha murni ini. teruskan berbakti

    BalasPadam
  9. Assalamualikum,Saya Nur'Izzah Thurayya Dari Kajang,Saya nak Cakap mcm mna nak dapat Pensil 5b,4b?saya perlukan lukisan juga...boleh translate kan?terima kasih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. U kena turun KL pergi jalan petaling ada 2 kedai art disitu.. Nanyag dan Venus... semua ada..

      Padam
  10. ameerasharfah2/27/2012 5:01 PTG

    bagus blog ini aku suka bah senang kita mau bt keraja..kan..hehe tq

    BalasPadam
  11. smlokyukudatsabah2/27/2012 5:05 PTG

    bestnya jmpa gk blog ne..bnyak mmbtu sy

    BalasPadam
  12. satu usaha yang baik dan memberi idea yang kreatif...

    BalasPadam
  13. waa.. snang r nux ciapkn krsv ne.. hehe. thanx a lot!

    BalasPadam
  14. Terima kasih diatas usaha yang telah dilakukan...semuga mendapat ganjaran yang setimpal di SANA...amin.

    BalasPadam
  15. terima kasihh ..

    BalasPadam
  16. nak tanya, soalan 1 rekacorak kasut tu boleh ke lukis batu karang or buih? kena buat olahan ke?

    BalasPadam
  17. as salam..
    cikgu,blh tak bagi cth JSU PSV menengah atas? jasamu dikenang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtMxlfWZ8AS6dGhSX0toQmdaZ09oVTZvRjV4dVN5YVE

      Padam
  18. cikgu! tahun kertas seni SPM senang x?

    BalasPadam
  19. cikgu! tahun kertas seni SPM senang x?

    BalasPadam
  20. macam mana nk buat olahan errr
    tolong la sye niee............

    BalasPadam
  21. alaa =( jumaat nie kena anta folio .erhh ! tk siap lagi nie .aduhh! cm mne nie .kusot ah >.<

    BalasPadam
  22. aduh..nda tw la bila mw hntr krja krsus ne..alum lae tersisap2 ne..hee~

    BalasPadam
  23. Terima kasih cikgu atas perkongsian. Blog ini amat membantu guru-guru PSV bukan setakat peringkat menengah atas tetapi juga menengah rendah. Terima Kasih.

    BalasPadam
  24. masih blur lagi dengan proses2 buat portfolio kemelut . stpm_

    BalasPadam
  25. saya tak faham macam mana soalan percubaan spm negeri perak 2011 ada kat sini sedangkan tahun lepas kami sekolah daerah manjung semua kena buat soalan percubaan sendiri. macam manalah manjung tak berada tempat corot . siapa-siapa tolong jawab

    BalasPadam
    Balasan
    1. Soalan2 di sini sebenarnya diperolehi dari laman sesawang juga, bukan diupload sendiri oleh admin. Dan soalan dari Perak tu bukan dikeluarkan oleh JPN Perak, tetapi PPD Hilir Perak yang mungkin ada buat secara berpusat bagi percubaan SPM tahun lalu. Jika kws manjong dalam daerah Hilir Perak (sy kurang pasti), eloklah bertanya kepada PPD kenapa ini terjadi...

      Padam
  26. ada jawaoan untuk soalan kertas 1 yg kat dalam blog ini ke??

    BalasPadam
  27. thanksss...

    BalasPadam
  28. BANYAK MEMBANTU...TQ SANGAT-SANGAT HANYA ALLAH YANG DAPAT MEMBALAS JASA TUAN KERANA MERINGANKAN BEBAN KAMI INI.

    BalasPadam
  29. ada sapa-sapa yang tahu kedai kat mana ( paling besar ) jual barang-barang seni berkualiti..nak bawa budak tgk lebih dekat lagi..ni ntah barang apa-apa kat somban nie..tolong ya..

    BalasPadam
  30. Ade tak skema jawapan utk kertas 1 psv perak 2011?

    BalasPadam
  31. soaln no 1 dan 6 ada

    BalasPadam
  32. budak nak spm 201211/28/2012 2:25 PTG

    soalan 2 bagi kertas 2 seni spm, cara mewarna air terjun tersebut ada tak ? susah rasanya hendak mewarna air terjun tersebut...

    BalasPadam
  33. Terima kasih kerana berkongsi ilmu.

    BalasPadam
  34. x de jawapan untuk set-set lain kecuali Soalan PSV Kertas 1 Percubaan SPM 2011 Negeri Terengganu =.=

    BalasPadam
  35. kalau tak siap kertas 2 psv gagal ke?

    BalasPadam
  36. maaf tpi kenapa tiada skema jawapan utk kertas 1 ...

    BalasPadam